Author Topic: night feeding  (Read 2193 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline marijke

• BW Aficionado
  • Showing Appreciation 1
  • tibe
Re: night feeding
« Reply #15 on: November 28, 2006, 14:08:11 pm »
Hi, yes being a mother is definately worth it!!!
En ja, we kunnen de boeken hier in het Nederlands krijgen, ik heb ze al van voor naar achter gelezen maar word er wel wat gefrustreerd van want bij mij lijkt het niet te werken... Ofwel probeer ik niet hard genoeg (ik ben ermee begonnen toen mijn zoontje heel veel last had van reflux, uren heb ik naast zijn bedje gezeten terwijl hij draaide en keerde, ik kan nu de energie niet meer opbrengen om de strijd aan te gaan om hem te doen slapen!)
greetz!

Offline Mum to cool dude

• Seven Of Nine
  • Resident BW Chatterbox!
  • Showing Appreciation 52
Re: night feeding
« Reply #16 on: November 28, 2006, 23:18:32 pm »
Ik weet bijna niets over reflux but persoonlijk, mijn prioriteit zou zijn de medische toestand under kontrole te brengen en dan te piekeren over EASY. Ik denk niet dan je niet hard genoeg probeer, but misschien is het de tegenovergestelde ? (dat hoorde ik ook toen DS pasgeboren was en ik niet BF kon  :() In de eerste maanden toen DS een kleine baby was, konden we nooit EASY strict volgen. Toen hij vast voedsel begon te nemen aan 6 maanden dan gaven we EASY op. De eerste jaar is hard,  spijtig genoeg is het harder voor jullie wegens reflux, maar ik kan je beloven dat langzaam dingen gemakkelijker zullen worden. Sommige LO's zeer vroeg door de nacht slapen, anderen nemen wat langer. I akkoord ga met de anderen dat aan Tide's leeftijd het normaal is verschillende keren gedurende de nacht te willen voeden